Użytkownik
1.
Graczowi początkującemu wystarczą tylko transportery.
Kiedy ma juz pierwsze MT lub DT, może w zakładce Galaktyka wyszukać osobę z mniejszą ilością punktów (ilość punktów wyświetla się po najechaniu na nick gracza) i najlepiej nieaktywnego (z literką "i" lub "iI") - wówczas ma duże szanse, że nie napotka żadnej obrony - w zakładce flota wybiera ilośc statków, dalej wpisuje koordynaty ofiary i dalej misja "napadaj".
2.
Po zbudowaniu sond szpiegowskich mozna juz poszaleć
- Dbamy o to by mieć odpowiednią ilość deuteru na przeglądanie galaktyki i wysyłanie statków.
- Ilość sond wysyłanych na misję "szpieguj" można ustalić w zakładce Ustawienia - na początek wystarczy po jednej, potem można zmienić na jedną lub dziesięć (zależy ile się ich posiada).
- Jedziemy w prawo poczynając od naszego układu i przeglądamy każdy układ po kolei, skanując WSZYSTKIE osoby nieaktywne, na naszym poziomie punktowym, na niższym i na nieco lepszym.
- Sondy szpiegowskie można wysyłać z poziomu zakładki flota - wpisując ręcznie koordy, lub z poziomu widoku galaktyki - klikając na ikonkę planety - "szpieguj".
- Im wyższa technologia szpiegowska, tym więcej zobaczymy.
- Jeśli nie zobaczymy linijki z flotą i obroną, należy ręcznie wpisać większą ilość sond szpiegowskich i wysłać jeszcze raz na tę planetę.
- Jeśli dalej nic nie widać ale sondy wracają cało - puścić jedną sondę z misją napadaj - jeśli wróci - można wysłać transportery.
Kiedy widać linijkę "Flota" i "Obrona" w raporcie szpiegowskim, ale nic tam nie ma wpisane - droga wolna.
Po sprawdzeniu ok 20 układów (zależy ile ktoś chce poświęcić czasu na przelot floty), sprawdzamy galaktykę w drugą stronę od naszego układu.
3.
Pamiętając, że możemy zabrać zawsze tylko połowę posiadanych przez farmę surowców, obliczamy sobie zysk i ilość potrzebnych statków, spisujemy koordy na kartkę lub do notatnika i zaznaczamy sobie, które odwiedzimy w pierwszej kolejności. Warto sobie oznaczyć planety z kopalniami na wysokim poziomie - do tych farm będziemy zaglądać w przyszłości w pierwszej kolejności.
4.
Kiedy skończą się nieaktywni, można poszukać wśród graczy aktywnych, ale tu trzeba się liczyć z tym, ze widzą oni nasz atak w podglądzie i mogą zdążyć wydać surówkę, zbudować obronę lub uciec ze wszystkim na inną planetę.
Warto sprawdzać:
- tych, którzy nie mają żadnej gwiazdki przy nicku (oznaczającej, ze albo gracz właśnie siedzi na planecie, albo ktoś go przeskanował - wpisując nick gracza w wyszukiwarkę znajdujemy jego planetę matkę - jeśli się zaloguje, na tej planecie najszybciej pojawi się gwiazdka)
- nie nalezą do żadnego sojuszu, lub sojusz jest na niskiej pozycji, ma jednego lub dwóch członków.
- gracz jest słabszy lub nieznacznie lepszy
- przeskanuje go nasz silniejszy sojusznik i powie, ze jest bezpiecznie )
Jeśli znajdziemy dobrą farmę, warto zalogować się na http://mapaogame.net/szukaj.php
wykupić kredyty i wyszukiwać sobie inne planety tego gracza, albo poprosić o pomoc sojusznika.
Offline